Steve Jobs var advaret om antenneproblem

Er det ikke bare typisk producenter som lancerer produkter. Som har en eller form for fejl som de er vidne om og så er det kunderne samt forhandlerne som har problemet efterfølgende.

Jeg har set det flere gange med andre mobil producenter. Jeg kan huske da Nokia lanceret 6280 med 3 så var der 4 sider fejl som 3 ville have ændret før de lanceret denne model det gjorde at 3 enerat på salg af 6280 i 3 mdr. næsten var udløbet inden Nokia havde fået ændret fejlen.

Men Apple kan selv sælge produktet men så står de selv med problemet og i USA kan de få store erstatnings ansvar men i Danmark bliver det de forhandler som sælger den som får klagerne i forbrugerstyrelsen og kommer til at betale 3500 i bøde hvis forbrugeren får med hold + de skal betale kunden pengene retur.

Det burde være sådan at forbrugerstyrelsen kunne give producenterne pålæg at de skulle holde forhandlerne omkostnings fri hvis det var en fejl fra producentens side.

Taxonomy upgrade extras: